مشخصات خودرو (GENESIS Coupe)



مشخصات فنی هیوندای جنسیس کوپه ( HYundai Genesis coupe )
کلاس خودرو : سواری 
گیربکس : ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک 
محور محرک : تک دیفرانسیل - دیفرانسیل عقب
تعداد و آرایش سیلندر / سوپاپ : V6/24
حجم موتور : ۳۸۰۰ سی سی 
حداکثر قدرت : ۳۰۶ اسب بخار 
حداکثر گشتاور : ۳۵۶ نیوتن متر 
شتاب صفر تا 100 : 6ثانیه 
طول خودرو : 4630 میلی متر 
عرض خودرو : 1865 میلی متر 
ارتفاع خودرو : 1385 میلی متر 
فاصله دو چرخ جلو : ۱۱۲۰ میلی متر 
نوع سوخت : بنزین 
مصرف شهری : ۱۰.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

جنسیس کوپه ( HYundai Genesis coupe ) بر اساس نقشه معماری موتور جلو و محور فعال عقب طراحی شده و المان های دیگرروی این پایه قرار گرفته اند . هیوندای جنسیس کوپه را بی شک یک کوپه اسپرت تمام عیار می داند. جنسیس کوپه با دو پیشرانه 2 لیتری توربو و یک پیشرانه 3.8 لیتری V6 تولید می شود که نوع V6 آن در تیراژ وسیع تری در سطح جهان عرضه می شود .
شرکت آسان موتور نمایندگی رسمی محصولات هیوندای موتور پس از عرضه محصولات جدیدش وراکروز و i30 واردات هیوندای جنسیس کوپه در نوع 3.8 لیتری را نیز در برنامه خود قرار داده است. 





موتور 3.8 لیتری V6 
این موتور از نوع لامبدا و با تکنولوژی DOHC و اختصاصی کمپانی هیوندای است که از 6 سیلندر با آرایش V شکل بهره می برد . پیشرانه V6 3.8 لیتری جنسیس کوپه توانایی تولید حداکثر قدرت 306 اسب بخار قدرت و 356 نیوتون متر گشتاور را دارد. این موتور جنسیس کوپه را در عرض 6 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رساند . پیشرانه V6 جنسیس کوپه همچنین به تکنولوژی زمان بندی متغیر سوپاپ ها CVVT در قسمت ورودی و یک سیستم متغیر ورودی به سیلندر ها VIS مجهز است که در تنفس بهتر موتور در دور های پایین و بالا کمک می کند . تنفس بهتر موتور در افزایش کارآیی خودرو و حس قدرت راننده پشت فرمان تاثیر به سزایی خواهد داشت و علاوه بر این موضوع مصرف سوخ ترا نیز به حداقل میزان ممکن میرساند .در این موتور از بدنه و سر سیلندر آلومینیومی استفاده شده تا هم وزن کمتری داشته باشد و همچنین حرارت زیادی را به در موتور نگه ندارد و حرارت مجموعه فنی زیر کاپوت را تنظیم کند . از این پیشرانه در مدل GT استفاده شده است.


امکانات هیوندای جنسیس کوپه( HYundai Genesis coupe )
جنسیس کوپه در زمینه امکانات امنیتی از تجهیزات همچون سیستم کنترل پایداری ESC ، سیستم کنترل کشش ، ABS ، EBD ، ترمز کمکی BA ، کیسه های هوای جلو و جانبی برای سرنشینان جلو و کیسه های هوای پرده ای ،سیستم کنترل باد لاستیک ها ، سنسور های عقب و سیست مضد سرقت با امکان ورود بدون کلید بهره می برد .
شیشه ها ، قفل ها و آینه ها به صورت برقی تنظیم می شوند ، چراغ های زنون جلو با قابلیت تنظیم و اتوماتیک هستند و علاوه بر آن ها چراغ های مه شکن در جلو خودرو نصب شده است . یک سان روف که به صورت برقی باز و بسته می شود نیز در طراحی خارجی خودرو ایفای نقش می کند .
علاوه بر امکانات و آپشن های بالا می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :
تنظیم صندلی راننده به صورت برقی و سیستم گرم شونده برای سرنشینان جلو ، دور فرمان و سر دنده چرم ، کامپیوتر سفری ، کنترل اتوماتیک دما ، صندلی های عقب تا شونده و یکپارچه شدن با صندوق بار ، سیستم صوتی 360 وات اینفینیتی مجز به سابووفر و آمپلی فایر ، وروردی ipod و USB ، رادیو ماهواره ای ، رکاب های آلومینیومی


قیمت هیوندای جنسیس کوپه : حدود ۵۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان





آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: